Creare site Comert Online - Motodor.ro WEB Design Iasi

OBIECTIVE PENTRU A CONSTRUI UN WEB SITE COMERT ONLINE DE SUCCES

Sunt câteva lucruri de care trebuie să țineți cont pentru a crea un Web Site Comerț Online de succes.
Următoarele sunt cateva idei de urmat:

Fiecare pagină a site-ului dumneavoastră trebuie să aibă un scop distinct.
Este foarte important ca atunci când creați un Web Site de Comerț Online, fiecare pagină în parte să aibă un obiectiv clar. Doar ca exemplu, este necesar ca pagina principală a site-ului dvs. să permită mișcarea ușoară către alte pagini ale site-ului sau accesarea directă a unui anume produs. Pentru a realiza acest lucru, Home Page-ul site-ului trebuie să fie ușor de utilizat. Odată ce un utilizator ajunge pe pagina unui anume produs, obiectivul principal ar trebui să fie axat pe furnizarea tuturor informațiilor de care este nevoie pentru a convinge utilizatorul să cumpere acel produs. De asemenea pentru a ușura achiziția, pagina produsului, trebuie să includă un Coș de Produse cu pași de Check-out cât mai simpli. Clienții apreciază informațiile complete și procesarea unei comenzi în pași cât mai simpli.

Determinați clienții să revină pe site.
Un factor important asupra căruia multe situri de comerț online nu se concentrează este încurajarea clienților de a reveni pe site pentru o nouă achiziție. Acesta este un pas foarte simplu. O modalitate de a încuraja clienții să revină este de a trimite email-uri regulate (newsletter) cu noile produse disponibile în Magazinul dvs. Online. O altă modalitate este de a oferi cupoane (vouchere) la finalizarea unei achiziții. În acest fel clientul va fi stimulat să se întoarcă pe site-ul dvs..

Asigurați-vă că aveți un Hosting solid.
Dacă magazinul dvs. online nu este disponibil 24/7  atunci pierdeți timp și bani. Asigurați-vă că alegeți un serviciu de găzduire care este capabil să susțină cerințele dvs. În cazul în care Magazinul Online crește, ar putea fi necesar să schimbați planul de găzduire, dupa caz. Cel mai important, asigurați-vă că planul dvs. de găzduire permite prezența magazinului dvs, online 24/7.

Creați multiple căi prin care clienții vă pot contacta.
În cazul în care un client nu vă poate contacta cu ușurință atunci când are o întrebare despre un produs sau un serviciu ei vor părăsi site-ul fără a face o achiziție. Există diverse modalități de a furniza informații de contact pentru utilizatori. Ca exemplu, un chat online este una dintre cele mai simple moduri de a răspune rapid la eventualele întrebări ale unui utiliztor. Cu toate acestea este nevoie să afișați în mod clar și un număr de telefon precum și o adresă de e-mail. Cu cât veți furniza mai puține moduri de contact, cu atat va fi mai puțin probabil ca utilizatorii să aiba încredere în serviciile pe care le oferiți.

Creați o modalitate de finalizare comandă cât mai simplă posibil.
În cazul în care procesul de verificare pentru magazinul dvs. online este prea dificil, vizitatorii vor abandona coșul de cumpărături înainte de finalizarea procesului de verificare. Este important ca, atunci când un magazin online este proiectat să o faceți din punctul de vedere a unui cumpărător. Îngreunarea introducerii de coduri promoționale, informațiile cărții de credit, informații de facturare, sau orice alte detalii specifice relevante pentru a face o achiziție va deveni frustrantă și, cel mai probabil, va determina potențialul client să-și abandoneze coșul de cumpărături.În acest fel veți pierde o vânzare. Crearea unui proces de verificare cât mai simplu este vital pentru a avea un magazin de comerț electronic de succes.

Țineți cont că produsele pe care le oferiți nu sunt unice, dar experiența unui utilizator pe situ-l dvs. este!
Există multe alte magazine de comerț online, care vând aceleași produse sau servicii. Dacă site-ul dvs de comerț online se diferențiază de majorite veți atrage mai mulți clieți. Nu încercați să imitați alte site-uri de comert online. Asigurați-vă că ați creat o variantă unică, astfel încât clienții se vor simți atrași să facă cumpărături în magazinul dvs. online, mai degrabă decât la concurenții dumneavoastră.

Mențineți prețuri competitive.
Analizați site-uri concurente și asigurați-vă că produsele dvs. nu sunt supraevaluate. Prețurile produselor dvs. ar trebui să fie aproape de cele ale concurenței, dar să fie întotdeauna mai mici.

Estimati corect costurile de livrare.
Asigurați-vă că site-ul dvs. este calibrat si sincronizat corect cu costurile de transport furnizate de partenerul dvs. de livrare la domiciliu. Greșeala unui calcul corect a costurilor de livrare este unul dintre cele mai rapide moduri de a pierde încrederea clienților și implicit veți pierde bani.

PONTURI PENTRU CREAREA UNUI MAGAZIN ONLINE DE SUCCES

Îmbinarea perfectă între estetică, funcționalitate și simplitatea cu care se ajunge la informația sau produsul dorit este foarte importantă. Nu omiteți acest echilibru important și veti avea un Magazin Online de succes.

Păstrați un design simplu și curat.
Magazinele de Comerț Online care sunt aglomerate cu bannere sau fraze cu oferte ridicole nu vor atrage încredere. Asigurați-vă că site-ul dvs. pune accent pe produsele oferite și nu pe oferte sau slogane uzate(Ex: “50% discount” sau “La un produs cumpărat, al doilea gratuit”, etc).

Calls-to-Action, Incredibil de Important!
Asigurați-vă că fiecare pagină a unui produs conține elemente Call-to-Action. Exemplu: butoanele “Adaugă în Coș” sau “Finalizare Comandă”, acestea sunt considerate apeluri la acțiune.

Folosiți un Meniu de Navigare cât mai simplu.
Utilizați meniuri drop-down sau link-uri breadcrumb pentru a crea o continuitate naturală in Magazinul dvs. Online. În cazul în care un utilizator se va găsi in dificultate de a parcurge cu ușurință prin paginile site-ului (fiind nevoit să folosească constant butonul Back sau lipsa Coșului de Cumpărături pe fiecare pagină sin site) va deveni frustrat și foarte probabil va abandona achizitia pe site-ul dvs. și, mai grav, nu va mai reveni.

CARACTERISTICI IMPORTANTE PENTRU UN SITE DE COMERT ONLINE PROFITABIL

Sunt câteva caracteristici care nu trebuie să lipsească dintr-un Magazin Online de succes. Câteva exemple de care trebuie să țineți cont când creați un Magazin Online:

Pagină si Email de Confirmare.
Creați o funcție automată care trimite automat clientul care finalizează o achiziție, pe o pagină de confirmare. Asigurați-vă că va primi un e-mail automat de confirmare care să conțină un Nr. de Comandă. Acest lucru va genera o mai mare încredere în Magazinul dvs. Online.

Calculator pentru Cost de Livrare.
La fel cum pentru dvs. costul de livrare nu trebuie să fie o surpriză neplăcută, acest lucru este valabil și pentru client. Asigurați-vă fie că oferiți un calculator automat al costurilor de livrare, fie că faceți o estimare corectă menționată în procesul de finalizare al unei comenzi.

Oferiți Multiple Opțiuni de Livrare.
Pe cât posibil, incercați să oferiți mai multe opțiuni de livrare. Livrare la domiciliu, Livrare a doua zi, prin curierat rapid, prin poștă, etc.

Includeți Produse Similare.
“Produsele Similare” sunt o bună modalitate de a încuraja clienții să cumpere un alt produs dacă nu sunt încântați de cel ales inițial, sau să cumpere mai multe produse.

Utilizați Funcția Auto-Complete.
Foarte probabil că ați intrat pe site-uri web care au această funcție mai exact site-ul iși amintește datele dumneavoastră personale și le completează înainte să terminați tastarea. Această funcție se numește Auto-Complete. Utiliztorul va economisi timp și acesta și este unul din scopurile unui Magazin Online.

Oferiti Posibilitatea de Urmarire Comandă.
Acestă funcție poate aduce un plus important Magazinului dvs. Online si anume posibilitatea unui clinet de a verifica în orice moment starea comenzii sale, de la procesare la livrare.

Oferiți “Salvați Pentru Mai Târziu” .
Ați întâlnit pe diverse site-uri de comert online, posibilitatea de salvare a coșului de cumpărături pentru mai târziu. Cu toții ne-am lovit de momentul în care căutăm să achiziționăm un anume produs online dar nu suntem 100% pregătiți să îl comandăm. Oferind posibilitatea de “Salvează pentru mai târziu” determinați un client nehotărât momentan să revină pe site-ul dvs. la o dată ulterioară. În cazul în care va trebui să reia tot procesul de achiziție de la început e foarte probabil să se orienteze și spre alte situ-ri concurente. “Salvează pentru mai târziu” este o caracteristică importantă care vă poate aduce mai multe vânzări chiar și de la acei utiliztori care nu finalizează o comandă în primă fază.

Adăugați Butoane de Share pe Rețele de Socializare.
Adăugarea de butoane de Share pe rețele de socializare (Facebook, Google+, etc) în pagina fiecărui produs este o caracteristică foarte populară în multe Magazine Online. Aceasta este o caracteristică usor de implementat și cand un utilizator publică un produs e o rețea de socializare este defapt Publicitate Gratuită. Prezența unui produs al dvs. pe pagina personala de socializare a unui utilizator poate deveni exponențială dacă ajunge la alte persoane care ar putea deveni interesate de acel produs dar din varii motive nu au ajuns pe situ-l dvs.

Precizați când un Produs Nu Este Pe Stoc.
Atunci când un client a finalizat deja o achiziție ca mai apoi să fie informat că acel produs nu mai este Pe Stoc este deranjant. Asigurați-vă că vă actualizați în permaneță stocurile și că precizați în pagina unui produs inexistent în stoc posibilitatea achiziționării într-un viitor apropiat.

Nu vă zgârciți la adăugarea de Detalii Produse.
Asigurați-vă pe cât posibil că fiecare pagină a unui produs include cât mai multe detalii. Dimensiunile, comentarii clienți si orice alte informații utile sunt factori importanți care trebuiesc menționați. Un utiliztor va fi mai determinat sa facă o achiziție dacă găsește pe pagina unui produs căt mai multe detalii cu privire la acesta.

Optiuni de Căutare si Filtrare Produse.
Aceasta este o funcție avansată, dar foarte utilă. Permite clienților să caute produse specifice pe site-ul dvs., și, de asemenea, le permite să filtreze rezultatele în funcție de preț sau alte caracteristici. Acest lucru le va permite să facă cumpărături mai repid.

Introduceți Produse Recomandate pe Toate Paginile.
Produsele Recomandate trebuie să fie întotdeauna în prim plan. Orice produs pe care doriți să îl promovați special ar trebui să apară pe fiecare pagină din site si de asemenea să aibă opțiune de Share (Partajare pe Retele de Socializare).

FUNCTII DE ADMINISTRARE NECESARE UNUI MAGAZIN ONLINE

Fiecare site de comert online trebuie să fie actualizat din când în când cu noi produse și caracteristici. Diverse optiuni de administrare vor face totul mai ușor atunci când sunt implementate.

Niciodată nu uitați de Sitemap.
Sitemap-urile sunt vitale pentru a vă asigura că toate paginile de pe site-ul dvs. sunt indexate și evaluate SEO. Fără un sitemap, vor exista probleme masive și toate eforturile de SEO(Search Engine Optimization) vor avea de suferit.

Folositi un Panou de Administrare Simplu.
Aveti nevoie de o pagină de bază in care să puteți revizui cele mai importante caracteristici ale Magazinului dvs. Online. Urmarire și Actualizare Stoc, Statistici Vânzari si Accesări, Comenzi și Clienți sunt doar câteva din caracteristicile importante.

Procesare Rapidă Comenzi.
Toate comenzile primite ar trebui să fie procesate cât mai repede posibil. Este important de a avea o zonă ușor de utilizat în care să evaluați, confirmați și procesați comenzile primite.

Administrare Simplă Magazin Online.
Dacă vă decideți să adăugați o nouă categorie de produse sau să modificați detaliile unui produs existent, acest proces ar trebui să fie rapid și simplu. Având o configurare solidă de management vă permite să păstrați magazinul dvs. online ușor de actualizat iar actualizarea în timp scurt insufla mai multă încredere pentru clienții dumneavoastră.

Nu uitați de fișierul Robots.txt
Un alt aspect important de SEO este fișierul robots.txt. Acest lucru vă permite să controlați ce conținut este vizibil pentru motoarele de căutare. Omiterea un fișier robots.txt de pe site-ul dvs. va afecta negativ orice eforturi de SEO.

Schimbați/Actualizați Meta Data.
Titluri, meta tag-uri, descrieri meta si alte date meta trebuie să fie actualizate în mod regulat și în conformitate cu cele mai recente și relevante standarde SEO pentru a obține cele mai bune rezultate SEO pentru site-ul dvs. Asigurați-vă că puteți face aceste modificări din partea de administrare a sitului dvs.